Πέμπτη, 23 Μαΐου 2019

Παρασκευή, 26 Ιανουαρίου 2018 NEW VENUE
Domotel Kastri

Carlo Torniai

Head of Data Science and Analytics, Global director of Digital Product Development, Pirelli

Carlo Torniai
Carlo Torniai

Πολύπειρος manager με αριθμό ρεκόρ επιτυχημένων ομάδων σε software / data / analytics. Πιστοποιημένος Data Scientist με εμπειρία που εκτίνεται σε διάφορα πεδία Computer Science και Machine Learning.

Διαθέτει ισχυρό background σε data modeling, data analysis και data engineering. Έχτισε τη λειτουργία Data Science and Analytics στην Pirelli από την αρχή και υιοθέτησε μία data-driven κουλτούρα σε όλες τις λειτουργίες της εταιρείας.

Ομιλητές

Alan Grogan O Alan Grogan είναι Head of Data, Analytics and Intelligence στην Atos στη Μ. Βρετανία και την Ιρλανδία. Η Atos είναι η μεγαλύτερη ευρωπαϊκή εταιρεία παροχής υπηρεσιών Data, Analytics και High Performance Computing.
Joanne Kachhia Με σημαντική εμπειρία ως αναλύτρια και manager, η Joanne Kacchia αξιοποιεί τα data για τη διαμόρφωση της επιχειρηματικής στρατηγικής και των marketing αποφάσεων- χρησιμοποιώντας reporting και analytics, εφαρμόζοντας μοντέλα predictive και βρίσκοντας συνεχώς νέους τρόπους για να «μεταφράζει» τα data σε πραγματικά, εφαρμόσιμα insights.
Alex Mari O Alex Mari είναι Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας Fennex που διαθέτει την πρώτη εφαρμογή augmented hearing, καθηγητής πανεπιστημίου και σύμβουλος σε θέματα Digital Innovation. Το 2017, ονομάστηκε ως ένας από τους 50 κορυφαίους MarTech influencers στον κόσμο.
Carlo Torniai Πολύπειρος manager με αριθμό ρεκόρ επιτυχημένων ομάδων σε software / data / analytics. Πιστοποιημένος Data Scientist με εμπειρία που εκτίνεται σε διάφορα πεδία Computer Science και Machine Learning.
Γιώργος Βεϊνόγλου Αναλυτής λογισμικού και διαχειριστής έργων σε ποικιλία software εφαρμογών, εστιάζει στην σχεδίαση και εφαρμογή προϊόντων τεχνολογίας και ολοκληρωμένων λύσεων σε διάφορα τμήματα αγοράς, καθοδηγώντας ομάδες υψηλών επιδόσεων.
Ανδρέας Γαλανής Ο Ανδρέας Γαλανής, είναι σύμβουλος επιχειρήσεων και εξειδικεύεται σε θέματα διαχείρισης πελατών με την χρήση σύγχρονων πληροφοριακών συστημάτων (CRM). Το ακαδημαϊκό υπόβαθρο του περιλαμβάνει πτυχίο MBA από το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών ενώ διαθέτει και και επιπλέον πιστοποιήσεις (ITIL κλπ).
  • ΥΠΟΣΤΗΡΙΚΤEΣ
  • ΧΟΡΗΓΟΣ ΔΙΕΡΜΗΝΕΙΑΣ
  • CONFERENCE EXPERIENCE SPONSOR